Frames automatisering is ready to GO!

Frames automatisering is een full-service bedrijf voor kantoorautomatisering in het MKB. Al bijna 25 jaar zijn zij een begrip in Ridderkerk en vanaf dag één Partner van GO!. Ando Brouwer, directeur bij Frames automatisering, vertelt waarom zij ready to GO! zijn.

Geen drempel om te starten met GO!

Frames automatisering is gestart in 1995 en was in eerste instantie vooral gericht op reclamebureaus en bouwmarkten waarvoor een, in eigen beheer ontwikkeld, softwarepakket aanwezig was. In de loop der jaren is Frames steeds verder uitgegroeid naar een full-service bedrijf voor kantoorautomatisering in het MKB voor software, hardware, VoIP, websites met CMS, domeinregistratie, webhosting, systeembeheer, ontwikkeling en ook cloudservices. “Op een gegeven moment kregen wij ook steeds vaker de vraag of wij konden helpen bij de overstap naar cloudtelefonie. Wij zijn toen met een andere leverancier dan GO! begonnen en eerlijk is eerlijk: cloudtelefonie was ingewikkelder dan ik dacht. Ook duurde antwoord op technische vragen vanuit die provider vaak lang. Een GO!-accountmanager nam toen precies op het juiste moment contact met mij op en ik dacht: ‘ik kan het eens proberen’. Inmiddels heb ik bijna al mijn klanten aangesloten op GO!. Het is eenvoudig en sluit goed aan bij het MKB-kanaal.”

“Het duurt langer om het toestel uit te pakken, dan om deze aan te sluiten op cloudtelefonie van GO!.”

GO! is persoonlijk

GO! gelooft dat de lokale binding tussen Partner en klant de sleutel is voor het succes van samenwerking, net als de persoonlijke relatie met de Partner. Daarom heb je met GO! totale vrijheid, geen commitment of aparte partnerafspraken, maar wel altijd direct antwoord op je vraag. En dat zonder tussenkomst van een ticketsysteem of IVR. “Als ik een vraag heb, dan heb ik altijd binnen 30 minuten reactie en dat is fijn, zeker als je bij de klant op locatie bent! Het duurt langer om het toestel uit te pakken, dan om deze aan te sluiten op cloudtelefonie van GO!.”